Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich
Detaily:
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 2016 |
Počet strán: | 196 |
Väzba: | brožovaná |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-8168-407-4 |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 2016 |
Počet strán: | 196 |
Väzba: | brožovaná |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-8168-407-4 |
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.