Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich


Bežná cena: 13,10 €
Naša cena: 12,45 € s DPH


Ušetríte: 0,65 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2016
Počet strán: 196
Väzba: brožovaná
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8168-407-4

Anotácia

25 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcia

All actions