Marketing

Jaroslav Kita a kolektív

Vypredané!


Bežná cena: 19,90 €
Naša cena: 17,91 € s DPH


Ušetríte: 1,99 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2/2017
Počet strán: 424
Väzba: viazaná
Rozmer: 170 x 240 mm
ISBN: 978-80-8168-550-7

Anotácia

25 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy
o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom
konkurencieschopnosti podniku. 

Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. 

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. 
Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcia

All actions