Marketing podnikov cestovného ruchu
Marian Gúčik a kolektív
Detaily:
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 3/2018 |
Počet strán: | 248 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 170 x 240 mm |
ISBN: | 978-80-8168-812-6 |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 3/2018 |
Počet strán: | 248 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 170 x 240 mm |
ISBN: | 978-80-8168-812-6 |
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.