Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
Great by choise
Jim Collins, Morten T. Hansen
Detaily:
Vydavateľstvo: | Eastone |
Rok vydania: | 5/2014 |
Počet strán: | 304 |
Väzba: | viazaná |
Rozmer: | 155 x 230 mm |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-8109-250-3 |
Vydavateľstvo: | Eastone |
Rok vydania: | 5/2014 |
Počet strán: | 304 |
Väzba: | viazaná |
Rozmer: | 155 x 230 mm |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-8109-250-3 |
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.
Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii? Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.