Internetový obchod, 2. vydanie
Katarína Bystrická, Jozef Jesenič, Martin Tužinský
Detaily:
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 11/2016 |
Počet strán: | 288 |
Vydanie: | 2. vydanie |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 148 x 210 mm |
ISBN: | 978-80-8168-495-1 |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 11/2016 |
Počet strán: | 288 |
Vydanie: | 2. vydanie |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 148 x 210 mm |
ISBN: | 978-80-8168-495-1 |
Druhé, aktualizované vydanie publikácie „Internetový obchod“ nadväzuje na mimoriadne úspešné vydanie z roku 2013. Do dnešného dňa sa na slovenskom knižnom trhu neobjavila kniha, ktorá by tak detailne a komplexne riešila otázky internetového podnikania z hľadiska právneho, účtovného a daňového, ako sa to podarilo kolektívu autorov tejto publikácie.
Čitateľovi sa dostáva do rúk praktická príručka, v ktorej nájde logickým a zrozumiteľným spôsobom vysvetlenú základnú právnu úpravu internetového obchodu so zameraním na povinnosti prevádzkovateľov internetových obchodov, ako aj cenné informácie o povinnom zabezpečení ochrany osobných údajov zákazníkov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Rozsiahla časť publikácie je venovaná internetovému obchodu z účtovného a daňového hľadiska, v ktorej si čitateľ na konkrétnych príkladoch nájde odpovede týkajúce sa účtovania domén, webových stránok, reklamných kampaní prostredníctvom Google AdWords a Google AdSense, licenčných poplatkov, platobných brán, platobného systému PayPal a virtuálnej meny Bitcoin. Autori nezabudli ani na problematiku osobitnej úpravy MOSS.
Publikáciu ocenia predovšetkým čitatelia z radov odbornej verejnosti, ktorí disponujú základnými znalosťami daňovej a účtovnej problematiky, ale aj všetci prevádzkovatelia internetových obchodov.