Hyperaktivita nebo hypoaktivita – výchovný problém?
Markéta Švamberk Šauerová
Detaily:
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 1/2016 |
Počet strán: | 200 |
Väzba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-8168-348-0 |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SK |
Rok vydania: | 1/2016 |
Počet strán: | 200 |
Väzba: | brožovaná |
ISBN: | 978-80-8168-348-0 |
Výchovné problémy vyplývajúce z porúch aktivity detí dnes patria medzi najčastejšie oblasti, ktoré rodičia a učitelia konzultujú s odbornými pracoviskami. Tieto problémy veľmi často vyvolávajú rozporuplné postoje ako odbornej verejnosti tak aj spoločnosti. Publikácia rieši danú problematiku komplexne a ponúka netradičné témy, ktoré pracujú aj s vysoko odbornou problematikou, ktorá v tomto kontexte dosiaľ v tomto druhu literatúry nebola cielene riešená. Koncepcia diela sa zakladá na vysvetlení základných teoretických východísk mechanizmu vzniku a rozvoja porúch aktivity so všetkými jeho dôsledkami. Na teóriu nadväzuje praktická časť s ukážkami hier či rôznych druhov cvičení. Publikácia je určená pre učiteľov a rodičov, ktorí majú v starostlivosti dieťa s poruchami aktivity, vychovávateľov v školských kluboch, lektorov volnočasových aktivít, trénerov športových aktivít, ďalších členov rodiny ako aj pre študentov, ktorí sa pripravujú na povolanie pedagóga.