Medzinárodná expanzia firiem – stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje
Soňa Ferenčíková a kol.
Detaily:
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2013 |
Počet strán: | 364 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | A5 |
ISBN: | 978-80-8078-532-1 |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2013 |
Počet strán: | 364 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | A5 |
ISBN: | 978-80-8078-532-1 |
Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií a akvizícií. Takisto sa venuje aj medzinárodným aspektom riadenia a vedenia ľudských zdrojov. Kapitola venovaná organizačnej štruktúre približuje klasické aj moderné formy organizačnej štruktúry úspešných medzinárodných firiem. Záverečná kapitola je zameraná na hodnotenie investičného prostredia, ktoré je dôležitým indikátorom a zdrojom informácií pre medzinárodné spoločnosti.
Predkladaná publikácia je určená všetkým čitateľom z akademickej či praktickej sféry, ktorí sa zaujímajú o medzinárodnú expanziu firiem, takisto sa odporúča doktorandom a študentom študujúcim medzinárodné podnikanie, medzinárodný manažment či medzinárodné riadenie ľudských zdrojov.