Medzinárodná expanzia firiem – stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje

Soňa Ferenčíková a kol.

Vypredané!


Bežná cena: 16,00 €
Naša cena: 14,40 € s DPH


Ušetríte: 1,60 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Iura Edition
Rok vydania: 2013
Počet strán: 364
Väzba: brožovaná
Rozmer: A5
ISBN: 978-80-8078-532-1

Anotácia

30 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Zákazníci, ktorí si kúpili tento produkt si tiež kúpili:

Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií a akvizícií. Takisto sa venuje aj medzinárodným aspektom riadenia a vedenia ľudských zdrojov. Kapitola venovaná organizačnej štruktúre približuje klasické aj moderné formy organizačnej štruktúry úspešných medzinárodných firiem. Záverečná kapitola je zameraná na hodnotenie investičného prostredia, ktoré je dôležitým indikátorom a zdrojom informácií pre medzinárodné spoločnosti.

Predkladaná publikácia je určená všetkým čitateľom z akademickej či praktickej sféry, ktorí sa zaujímajú o medzinárodnú expanziu firiem, takisto sa odporúča doktorandom a študentom študujúcim medzinárodné podnikanie, medzinárodný manažment či medzinárodné riadenie ľudských zdrojov.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcia

All actions