Strategický a inovačný manažment
Michal Balog, Angelina Iakovets
Detaily:
Vydavateľstvo: | Leges |
Rok vydania: | 10/2024 |
Počet strán: | 182 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 145 x 205 mm |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-7502-746-7 |
Vydavateľstvo: | Leges |
Rok vydania: | 10/2024 |
Počet strán: | 182 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 145 x 205 mm |
Jazyk: | slovenský |
ISBN: | 978-80-7502-746-7 |
Kniha poskytuje komplexný pohľad na princípy strategického manažmentu, jeho kľúčové koncepty a nástroje, ktoré podniky využívajú na dosiahnutie dlhodobých cieľov a udržanie konkurenčnej výhody. Zvýšená pozornosť je venovaná integrácii inovácií do strategického plánovania, čo umožňuje podnikom pružne sa prispôsobiť meniacim sa trhovým podmienkam a efektívne riadiť procesy digitálnej transformácie a udržateľnosti.
V knihe sú predstavené rôzne modely a rámce, ktoré manažérom pomôžu pri rozhodovaní vhodného rozvoja inovačnej kultúry a správneho načasovania pre zavádzanie nových technológií, výrobkov a postupov. Súčasťou knihy sú prípadové štúdie z reálnych podnikov, ktoré ilustrujú praktické aplikácie stratégií v rôznych odvetviach, a tým ponúkajú čitateľom cenné poznatky o riadení inovácií, správnom načasovaní a moderných prístupoch k ich realizácii.
Kombinácia teoretických základov s praktickými príkladmi predstavuje užitočný nástroj pre podnikateľov, manažérov a študentov, ktorí chcú pochopiť, ako efektívne, cieľavedome využívať strategické a inovačné nástroje na zlepšenie výkonnosti organizácie a zabezpečenie jej trvalého úspechu v súčasnom konkurenčnom prostredí.