Podnikanie a podnikateľské myslenie I. Kto a prečo podniká

Jozef Papula a kolektív

Vypredané!


Bežná cena: 16,10 €
Naša cena: 14,49 € s DPH


Ušetríte: 1,61 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 11/2015
Počet strán: 240
Väzba: viazaná
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-7478-950-2

Anotácia

30 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Zákazníci, ktorí si kúpili tento produkt si tiež kúpili:

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto by mal podnikať?, V prospech koho podnikanie prináša úžitok?.

Autori sa snažia vrátiť až k samotným základným koreňom podnikania, sledujú jeho vývoj v kontexte prebiehajúcich spoločenských zmien, ale i vplyvom vývoja ekonomického, filozofického a ľudského myslenia vo všeobecnosti. Hľadajú súvislosti vývoja podnikania s vývojom iných vedných odborov, predovšetkým ekonómie, manažmentu, ale i etiky alebo psychológie. Osobitne sa venujú malým a stredným podnikom a rodinnému podnikaniu a názorom na perspektívy ich budúceho rozvoja. Cieľom autorov bolo osloviť podnikateľov v praxi a najmä tých, ktorí sa na podnikanie prirpravujú, medzi nimi predovšetkým študentov vysokých škôl.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcia

All actions