Retail banking

Teoretické, metodologické a riadiace aspekty

Jaroslav Belás

Retail banking


Bežná cena: 8,29 €
Naša cena: 7,46 € s DPH


Ušetríte: 0,83 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Iura Edition
Rok vydania: 2008
Počet strán: 207
Väzba: brožovaná
Rozmer: A5
ISBN: 978-80-8078-190-3

Anotácia

30 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore. Na základe analýzy finančného, obchodného a organizačného modelu retailovej banky sú spracované východiská pre manažérske prístupy komerčných bánk v oblasti retail bankingu. Publikácia venuje pozornosť problematike skúmania spokojnosti a ziskovosti klienta, marketingovému mixu a predajným technikám. Súčasťou publikácie je aj prezentácia názorov na budúci vývoj retail bankingu. Monografia je určená odbornej verejnosti, zamestnancom komerčných bánk a študentom vysokých škôl s ekonomickým zameraním.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcie

All actions