Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Janka Táborecká-Petrovičová

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie


Bežná cena: 6,90 €
Naša cena: 6,21 € s DPH


Ušetríte: 0,69 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Iura Edition
Rok vydania: 2011
Počet strán: 108
Väzba: brožovaná
Rozmer: A5
ISBN: 978-80-8078-398-3

Anotácia

30 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcie

All actions