Marketing služieb

Viera Cibáková a kol.

Marketing služieb


Bežná cena: 12,95 €
Naša cena: 2,70 € s DPH


Ušetríte: 10,25 €

Detaily:
Vydavateľstvo:Wolters Kluwer SK
Rok vydania: 2008
Počet strán: 214
Väzba: brožovaná
ISBN: 978-80-8078-210-8

Anotácia

30 iné výrobky v rovnakej kategórii:

Publikácia je určená predovšetkým ako vysokoškolská učebnica pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, ale výborne poslúži aj pracovníkom pôsobiacim v organizáciách verejného sektora.

Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky. 

Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb. 

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Špeciálna ponuka

All actions

Akcia

All actions